Օմանի արտգործնախարարը հայտարարել է, որ Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլը տեղի կունենա հաջորդ ուրբաթ՝ Իտալիայի մայրաքաղաք Հռոմում։ Իրանի և ԱՄՆ-ի պատվիրակությունները Թեհրանի միջուկային ծրագրի և ԱՄՆ-ի պատժամիջոցների վերացման վերաբերյալ չորս փուլ են անցկացրել Օմանի մայրաքաղաք Մասկատում և Իտալիայի մայրաքաղաք Հռոմում։ Բացի այդ, Իրանը, Ֆրանսիան, Գերմանիան և Մեծ Բրիտանիան ուրբաթ բարձր մակարդակի հանդիպում են անցկացրել Ստամբուլում։               
 

«Երբ սկսեցի նկարահանման աշխատանքները, մահը մի կողմ դրեցի, աշխատում էի պատմության վրա»

«Երբ սկսեցի նկարահանման աշխատանքները, մահը մի կողմ դրեցի, աշխատում էի պատմության վրա»
14.07.2014 | 12:12

«Լուսանկարիչները, երբ նոր-նոր սկսում են իրենց աշխատանքը, առաջինը նկարում են ծերերին, երեխաներին, հետո անցնում են հեծանիվներին: Դա ասես սկիզբ է, որով բոլորը գերվում են: Մեզ սովորեցնում էին, որ պետք է դուրս գալ այս շրջանակից, որովհետև բոլորը դա են նկարում: Իմ ֆիլմը հենց դրա մասին է. վավերագրողը մահն է փորձում նկարահանել»: Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ՎԻԿՏՈՐՅԱ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆՆ այսպես ներկայացրեց 2014-ին նկարահանած «Հոգաբարձուներ» կարճամետրաժ ֆիլմը:

Վիկտորյան կինոգիտություն է ուսանում Նյու Յորքի Քոլամբիա համալսարանում: Գեղարվեստի մագիստրոսի թեկնածու է: Մի քանի կարճամետրաժ ֆիլմերի սցենարիստ է, ռեժիսոր և պրոդյուսեր:
«Հոգաբարձուներ» ֆիլմն ընդգրկված է «Ոսկե ծիրանի» փառատոնի «Հայկական համայնապատկեր» ծրագրում: Ֆիլմը հիմնված է իրական դեպքերի վրա: Պատմությունն այսպիսին է. երիտասարդ վավերագրող ռեժիսորը, տարվելով մահվամբ, հայտնվում է անբուժելի հիվանդ կնոջ մահճի մոտ, մասնագիտությունը հասկանալու համար հոգաբարձուի դեր ստանձնում: Պարզվում է բոլորվին այլ պահանջներ ունի հոգաբարձուի աշխատանքը, և այլ է ռեժիսորի տեսլականը: «ՈՒզում էի, որ մարդիկ մի պահ մտածեն այդ արտառոց մասնագիտության ու արվեստի էթիկայի մասին: Ֆիլմը ոչ թե մահվան մասին է, այլ մասնագիտական հավակնությունների, մասնագիտական էգոիզմի մասին»,-ասաց Վիկտորյա Ալեքսանյանը: Երիտասարդ ռեժիսորը պատասխանեց նաև «Իրատես de facto»-ի հարցերին:


-Ֆիլմում ռեժիսորը «հոգեբանական» փորձությունների միջով է անցնում, որ կարողանա իր աշխատանքը գլուխ բերել: Ինչի՞ միջով եք Դուք անցել` «Հոգաբարձուները» նկարահանելու համար, որքան էլ ասեք` ֆիլմը մահվան մասին չէ, կենտրոնում` մահն է:
-Ես հենց սկզբից այն համոզմունքն ունեի, որ կինո չեմ նկարահանում մահվան մասին: Ես այցելել եմ եկեղեցի, հիվանդանոցներ, զրուցել եմ քահանաների հետ, բժիշկների, հոգաբարձուների: Բայց երբ սկսեցի նկարահանման աշխատանքները, մահը մի կողմ դրեցի, աշխատում էի պատմության վրա: Թեման շատ ծանր է, ֆիլմը կարճամետրաժ է, չէի ուզում ստանալ ծանր հոգեբանական կինո:
-Ֆիլմի սկզբում դրվագ կա, երբ ռեժիսորը ցույց է տալիս մի լուսանկար, որտեղ ծնողների մեջտեղում նրանց մահացած դուստրն է: Կարծես ֆիլմի մեխը հենց այս արտառոց լուսանկարն է:

-Այդ լուսանկարը իրական է: 20-րդ դարի սկզբում լուսանկարչությունը նոր էր հայտնագործվել, և շատերը չունեին լուսանկարներ: Երբ վաղաժամ մահ էր լինում, հիշատակի համար լուսանկարվում էին մահացածի հետ, բայց այնպես, ասես այդ մարդը կենդանի լիներ: Ֆիլմի ռեժիսորը մահվան գաղափարով տարված, ուզում էր նկարահանել կենդանի կնոջը` մինչև նրա մահանալը, ամբողջ այդ ընթացքը: Վերջում հասկացավ, որ չի ուզում կամ չի կարող մահը ճանաչել, նկարահանել:

-Ձեր հաջորդ ֆիլմն ինչի՞ մասին է լինելու:
-Սցենարի եմ վերածում գործընկերներիցս մեկի գրած գիրքը: Սիրո պատմություն է հայկական գյուղերից մեկում ապրող երիտասարդ զուգի մասին: Իսկ առհասարակ ծրագրերը շատ են, աշխատում եմ մեծ թվով սցենարների վրա:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2204

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ